Паралелно и разпределено
програмиране с Java
Технически
Университет - София, България
История
на версиите |
||
Версия
0.1 Създаден |
30.01.2007 |
Иван
Момчев |
Версия
0.2-3.11
- коригиране на грешки и допълване |
1.03.2007-04.06.2020 |
Иван
Момчев |
1. Изключения
2. Вход-изход
3. Нишки
3.1.
Създаване
3.2.
Цикъл на живот
3.3.
Прост пример
3.4.
Същият пример с много нишки:
3.5.
Приоритети
4.2 Критични секции и монитори
4.3.
Пример със синхронизация със заключване на
метод
4.4. Втори пример - отпечатване на два низа, синхронизация с обект
4.5. Еднопосочен мост
4.6 Еднопосочен мост с графичен интерфейс
4.7.
Избягване на само-блокиране
4.8. Взаимно блокиране, подреждане на ресурсите
4.9 Взаимно блокиране,
"толерантност" на нишките
5. Примери
5.1.
Влак
6. Таймери
7.
GuiLift
7.1. Въведение
7.2 Реализация на плувен басейн с Thread Pool
7.3 Реализация на еднопосочен мост с Thread Pool
9. Задача за самостоятелна работа
10. Мрежово
програмиране в Java
10.1.
Протоколи TCP/IP
10.2.
Пакет
java.net
10.3.
Идентификация на машина в мрежата
10.4. Класът InetAddress
10.5
Класът URL,
кодиране на текстова информация
10.6. Сокети
10.7. Клиенти с име и графичен интерфейс
10.8. Мулти-клиент сървър с отчитане броя и имената на клиентите
10.9. Chat сървър
10.10 Chat сървър с отделни стаи
10.11. Еднопосочен мост с отдалечени клиенти
10.12
Сериализация
на
обекти през сокети
10.13. Реализация на стандартен протокол-SMTP
11.
Конфигурационни
инструменти - Properties
13.
SSL сокети
15. Мултикаст сокети
16.1 Въведение
16.3.
Отдалечени обекти-локална
разработка
16.4.
Отдалечени обекти
– разделяне на сървъра от клиента